Pozivnica za venčanje nije samo parče papira

- Dekoracija, Venčanja

Tvoj dan želiš da pamtiš i da ga se tebi dragi ljudi prisećaju sa osmehom. Pozivnica je tvoj glas, ogledalo i prvi utisak kod svih ljudi koje želiš da svojim prisustvom uveličaju taj, tebi najposebniji dan.

Opet, pozivnica je oličenje tebe i tvog partnera. Da li ste vi kao par svedeni? Kreativni? Otkačeni? Moderni ili možda jako romantični? Šta vi želite da iskomunicirate, u kom svetlu želite da se prikažete? Verujem da svakako ne želite biti obični, te da vam nije primarni cilj da taj komad papira koji ste sa ljubavlju smišljali čas posla završi u nečijoj kanti, jer je jednostavno obična, kao i svaka druga pozivnica.

Potrudite se da to neko sačuva. Kreativne pozivnice su uglavnom i najjeftinije, jer ukoliko ne znate šta želite ili nemate nekoga ko će to promisliti za vas, budite sigurni da će vam reguralna firmica za izradu svaštarija ponuditi luksuznu opciju pozivnice koja će ujedno biti i najskuplja. Zašto najskuplja? Zbog navodno srebrnih slova, specijalno urezanih imena, kovertne presvučenog svilom, zlatne mašne, najprestižnije mirišljave vrste papira koju su prokrijumčarili iz Libana ili sličnih manje bitnih, da ne kažemo nebitnih, detalja. Verujte, niko od zvanica ne miriše papir, ne meri ručno njegovu gramažu i ne zagleda duborez slova, s toga budite inovativni.

Zapamtitne, svi mi ponekad smestimo i nepotrebne sitnice u fioku ili kutiju jer su jednostavno drage, interesantne i simpatične. To vi želite da postignete sa vašom pozivnicom, a mi pak želimo da Vam pokažemo neke dobre primere iz prakse koji mogu probuditi vašu usnulu maštu. Složićete se, ipak je u našoj prirodi usađeno da se uvek prikažemo u najboljem svetlu, zato zablistajte svakim detaljem kao da je jedini.

U nastavku pogledajte interesantne pozivnice koje ne iziskuju bogatstvo, a ostavljaju utisak od million dolara.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znate kako kažu, sve su ljudi već osmislili samo nađite pravu stvar za Vas!

Prethodni članak
Sledeći članak

Pročitaj još

Nema komentara

Komentar