Lako, zdravo, ukusno – Doručak/večera

- Hrana i piće

Nisam rođena kao fan zdrave hrane, naprotiv, ceo život žalim što se od dobrog burgera ne mršavi. Kad na to dodate i činjenicu da bi radije popila čašu dobrog vina, umesto da istežem leđne mišiće na pilates lopti, moja filozofija hedonizma vam je sigurno jasna.

Ali dobro, život nije roze krofna, s toga sam i ja morala da se latim nekih treninga, a znate kako mi koji napokon krenemo sa treniranjem svoj zlatni znoj mnogo cenimo, pa krenemo ko kirijanja da brojimo kalorije i propagiramo kokosovo ulje.

Upravo iz tog razloga sam pokušala da pronađem zdrave recepte za doručak ili večeru koji neće oduzimati puno vremena, a verovali ili ne, ukusni su.

Zdrave palačinke

Neki to zovu i proteinske palačinke, ali obzirom da u ovom receptu nema proteina ja bih ovo nazvala zdrave palačinke. Odmah da razjasnimo, nije ovo zamena za prave palačinke, već ukusan i brz oblik obroka koji će vas držati sitim do sledećeg.

Recepti

Svi dole navedeni recepti se prave na isti način, samo je razlika u sastojcima. S toga je način pripreme naveden samo jedanput na kraju teksta.

Recept 1:

  • 150 grama ovsenih pahuljica
  • Jedna banana
  • Jedno jaje
  • Prašak za pecivo – Jedna kafena kašičica
  • Prstohvat cimeta
  • Pola čaše vode (možete staviti umesto vode mleko ili sojinog mleko, proizvoljno je)

Recept 2:

  • 150 grama ovsenih pahuljica
  • Mleveni orasi – Pola šolje
  • Jedno jaje
  • Prašak za pecivo – Jedna kafena kašičica
  • Pola čaše vode (možete staviti umesto vode mleko ili sojinog mleko, proizvoljno je)

Recept 3:

  • Dve banane
  • Jedno jaje
  • Mlevena crna čokolada – Jedna čokolada od 100gr

Način pripreme

Sve sastojke staviti u blender i pomešati dok se masa ne sjedini. Blender je najbitniji zbog ovsenih pahuljica koje se moraju usitniti do strukture brašna.

Recept 3 možete i bez blendera umutiti sa mikserom, samo je bitno da prethodno izgnječite bananu.

Napomena: Ukoliko želite da ovi recepti ipak postanu proteinske palačinke, slobodno dodajte jednu mericu proteina po želji.

Nakon što napravite palačinke, evo par ideja za preliv:

  • Med i mleveni orasi
  • Med i mleveni kikiriki iz blendera
  • Topljena crna čokolada i odmrznute Frikom maline
  • Kikiriki puter i med
  • Javorov sirup

Prijatno!

Prethodni članak
Sledeći članak

Pročitaj još

Nema komentara

Komentar